S5 Corporate Response - шаблон joomla Книги
Ghid

Ghid de conectare

Receptor digital DVB-T2 H.265 HEVC

                                                     Citiţi cu atenţie întregul manual şi păstraţi-l pentru consultare ulterioară


 

Televiziunea Digitală Terestră – mai aproape de tine!

 

Pregătiţi-vă pentru o televiziune mult mai bună

 

 

                   

În prezent este o posibilitate de a viziona programele televizate cu o calitate de la producător! 

                     Cum să recepţionezi Televiziunea Digitală Terestră?

Vizionaţi Televiziunea digitală respectiv după ce o să alegeţi una din cele două posibilităţi:

 1.  Cu Set-top-box (STB): procurarea unui set-top-box DVB-T2 H.265 care se conectează la televizorul Dvs. analogic existent, vă va permite să continuaţi să recepţionaţi semnalul TV digital.
2.  Cu TV digital: procurarea unui televizor nou cu un tuner digital încorporat capabil să recepţioneze semnalele digitale DVB-T2 H.265 transmise de staţiile TV.

     

În continuare urmăriţi indicaţiile pentru conectarea televizorului Dvs. la Televiziunea Digitală:

Există mai multe posibilităţi de conectare a receptorului (STB) digital DVB-T2 H.265 la televizor (vedeţi instrucţiunea alaturată la STB):

ü   Prin intrarea Audio/Video Compozite (RCA)

ü   Prin intrarea Digital Video (DV)

ü   Prin High-Definition Multimedia Interface (HDMI)

ü   Prin intrarea analogică (SCART)

La televizoarele mai vechi unde lipsesc intrările sus menţionate posibilitatea de conectare a receptorului digital DVB-T2 H.265 se face prin intermediul intrării de antenă (frecvenţă înaltă).

În setul receptorului digital DVB-T2 H.265 posibil că sunt toate cablurile necesare conectării cu televizorul în dependenţă de conectoarele utilizate. Faceţi cunoştinţă cu posibilităţile tehnice ale televizorului Dvs. până a vă alege modelul corespunzător al STB. Consultaţi-vă cu reprezentanţii companiei care vă livrează STB.

Schema de conectare prin intrare cu conector SCART:

Pentru aceasta Dvs. aveţi nevoie de un televizor care deţine conector SCART, antenă de recepţie decimetrică, receptor digital DVB-T2 cu ieşire SCART şi cablurile de conexiune. După îndeplinirea condiţiilor date şi a conexiunilor necesare, selectăm în meniul televizorului <<Sursa>> <<SCART>> sau <<AV>>, după care efectuaţi scanarea canalelor conform instrucţiei receptorului DVB-T2 H.265.

Schema de conectare prin intrare cu conector RCA:

Pentru aceasta Dvs. aveţi nevoie de un televizor care deţine intrarea 3RCA, antena de recepţie decimetrică, receptor digital DVB-T2 H.265 cu ieşire 3RCA şi cablurile de conexiune. După îndeplinirea condiţiilor date şi a  conexiunilor necesare, selectăm în meniul televizorului <<Sursa>>,<<AV1>> sau <<AV2>>, după care efectuaţi scanarea canalelor conform instrucţiei receptorului DVB-T2 H.265.

Schema de conectare prin interfaţa HDMI:


Pentru aceasta Dvs. aveţi nevoie de un televizor care deţine standardul de calitate HDMI, antena de recepţie decimetrică, receptor digital DVB-T2 H.265 cu ieşire HDMI şi cablu de conexiune HDMI. După îndeplinirea condiţiilor date şi a conexiunilor necesare, selectăm în meniul televizorului <<Sursa>>,<<HDMI>> după care efectuaţi scanarea canalelor conform instrucţiei receptorului DVB-T2 H.265.

Schema de conectare în cazul în care televizorul Dvs. este încorporat cu receptor digital DVB-T2 H.265:

Pentru aceasta Dvs. aveţi nevoie de un televizor, antenă de recepţie decimetrică şi cablu de frecvenţă înaltă. După îndeplinirea condiţiilor date şi a conexiunilor necesare, selectaţi în meniul televizorului <<Sursa>>,<<TV>> după care efectuaţi scanarea canalelor conform instrucţiei televizorului.

Prezentare VIDEO

Acoperire DVB-T2 H.265

47° 0'32.81"N, 28°49'1.05"E

Informație

Dacă doriţi să vă abonaţi la serviciul de notificare prin email pentru a fi la curent cu ultimele articole postate pe site, vă rugăm să introduceţi Numele și adresa de email la care doriţi să primiţi notificările. Adresa Dvs. de email întotdeauna va rămâne privată şi nu va fi vândută sau furnizată nici unei alte terţe părţi.